Personal · Személyes

Születésnapi kívánságlistám | Birthday wishlist

Sziasztok!

Eljött megint ez az egy nap az évben: ma van a születésnapom. Szerintem ilyenkor természetes, hogy az ember lánya akarva-akaratlanul álmodozni kezd. Arról, hogy mire költi a fizetését, hogy megajándékozza magát – mert mikor, ha nem most –, arról, hogy mi mindennek örülne, ha mástól megkapná. Egyébként úgy gondolom, hogy nekem igazán könnyű örömöt szerezni, és tényleg, szinte bármilyen ajándékkal meg lehet melengetni a szívemet. Ennek ellenére, azért megosztanék veletek egy-két dolgot erről a képzeletbeli listáról, hátha a tanácstalanabb ajándékozók is jó ötletre lelnek. 😉

Javíthatatlan sminkrajongóként sokat szemezgettem mostanában a Zoeva termékeivel. Aki nem ismeri a nevet, annak mondom, hogy ez egy német márka, ami nagyon jó minőségű ecseteiről ismert leginkább. Az ecsetek mellett szemhéjpúder palettákat és egyéb sminktermékeket is piacra dobtak már. Eddig mindenkitől csak jókat hallottam a Zoeva-ról, és már égek a vágytól, hogy kipróbálhassak tőlük valamit. Nos, az én választásom erre a gyönyörűséges multifunkciós arcecsetre esett (mert már csak nézegetni is annyira üdítő!), valamint a Cocoa Blend szemhéjfesték palettára. Csodaszépek!

A szépségápolás területéről tudnék említeni még számtalan ajándékot, amit szívesen vennék, de mostanában van egy olyan termék, ami nem megy ki a fejemből. Ez a Clinique egyik arckrémje, mégpedig a Dramatically Different Moisturizing Gel. Sok-sok évvel ezelőtt az anyukám vett magának egy Clinique három lépéses utazószettet, akkor próbáltam ki én is ezt a krémet. Ha az emlékezetem nem csal, akkor bizony ez egy elég jó arckrémnek bizonyult a bőrömre. Természetesen a márkának megvan a jó híre, pláne arcápolás terén, ezért is szeretném most már igazán kipróbálni ezt a csodaszert.

clinique-moisturizer

Egy másik javíthatatlan és örök mániám tárgyai az írószerek: füzetek, ceruzák, tollak minden mennyiségben. És igaz, hogy 2017-re már van egy nem is olyan rossz határidőnaplóm, azért azt hiszem, hogy gondolkodás nélkül félrehajítanám, ha valaki megajándékozna egy ilyen Joe & Judy darabbal. Szettben is rendelhető, amivel tulajdonképpen bárki egységes stílusban felékszerezheti az íróasztalát. Az ára elég borsos, de ha úgy nézzük, hogy legalább egy évre befektetjük a pénzünket abba, hogy vidámabbak és produktívabbak legyünk… hát, lehet, hogy megéri! 🙂

joe-and-judy-planner

A következő dolog egy nagyon régi kedvencem, és már volt szerencsém a kezeim között tudni. A Gucci Flora by Gucci nevű parfümjéről van szó. A név kötelez, és szerencsére az illat is passzol hozzám. Nagyon szeretem, olyan különleges, nőies, elegáns és vagány egyszerre. Már régóta szeretném újra megvenni, de sajnos annyira drága, hogy évek óta csak vágyakozom utána. Azt hiszem, most végre eljött az idő, mert felfedeztem, hogy a Notino-n kedvezményes áron lehet hozzájutni. Szerintem idén ez lesz az én ajándékom magamnak. 🙂

flora-by-gucci-perfume

Az ajándékok sora között szeretnék megemlíteni egy könyvet is – csak, hogy lássátok, nem csak a beauty cuccok érdekelnek. Karácsony környékén láttam meg a boltokban Fördős Zé új, második könyvét, ami a 83 kedvenc magyar receptem címet viseli. Az tetszik (vagyis gondolom, hogy tetszene) ebben a könyvben, hogy nem reform, nem egeszséges, szimplán csak magyar konyha. És én imádom a magyar konyhát, éppen ezért nem ártana már megtanulnom el is készíteni azokat a kajákat, amiket otthon anya olyan jól tud. Anya, írj te is szakácskönyvet!

Furdos-Ze-cookbook

A végére hagytam a legjobbat, és a legvalószínűtlenebbet. 😀 Nagyon örülnék neki, ha egyszer valaki befizetne engem egy téli utazásra, valahova a hegyekbe, hogy megtanulhassak snowboardozni. Már egy ideje mondogatom, hogy majd a következő télen elmegyek, de eddig még sose jött össze – sajnos. Lehet, hogy a sors akarja úgy, hogy valaki magával vigyen vagy elküldjön engem… Szerintem amúgy is az élmények a legjobb ajándékok, akár magunkat, akár egy hozzánk közel álló embert ajándékozunk meg. Akárhogy is, jó lenne, na!

snowboard-mointains

 Fontos elmondanom, így a lista végéhez érve, hogy ne értse félre senki: nem arról van szó, hogy az összes felsorolt dolgot egyszerre szeretném a magaménak (bár az sem lenne rossz), bárminek örülnék innen. Annak is örülnék, ha valaki csak úgy felköszöntene sms-ben, és annak is, ha valaki sütne nekem egy fincsi tortát. Ez csak pár dolog, ami által jobban megismerhettek engem. 🙂

Van bevált ötletetek születésnapokra? Esetleg egy jó kis DIY? Netán egy tuti recept? Szívesen fogadom a javaslatokat!

Flora signature


Hi!

So this one day of the year has come again: today is my birthday.I think it is only natural this time, that we start to dream. Dream about what to spend our wages on, that we buy ourselves a pretty present – because when, if not now –, about things that we would be happy to get. By the way I believe, I’m very easy to please regarding presents, my heart melts from anything really. However, I would like to share a few things with you from this imagined list. Who knows, maybe someone without an idea yet, finds a good one. 😉

I am a fan of make-up, we know that. Recently I’ve laid eyes on the products of Zoeva. For those who don’t know this brand, it is from Germany and is famous for its high quality make-up brushes. Besides the brushes, Zoeva sells eyeshadow palettes and other products, too. So far I’ve only heard or read promising opinions about this brand so I’m really keen on trying out one of their products. I picked this beauuuutiful multifunctional face brush from the rose gold collection, because only looking at it makes me so happy. I would also like to try the ever so famous Cocoa Blend palette – I’m sure it lives up to the hype! They are gorgeous!

Beautywise, I could name endless products I woud be excited to get, but there is especially one product in my mind. This is a moisturizer from Clinique, the Daramatically Different Moisturizing Gel. Many years ago, my mum bought a little travel kit from Clinique and a small size version of this face cream was in there. If my memory is right, my skin loved it. The brand is popular for its skincare products, especially for face, so I really want to give this gel a try.

clinique-moisturizer

Another obsession of mine is stationery: notebooks, pencils, pens for ever. All right, I already have a planner for 2017, which turns out to be quite good, I would throw it away without thinking for this Joe & Judy calendar. It comes in a set, too, which is perfect to jazz up any girl’s desk. The price is on the higher side, although if we consider it as an investment for a year to be more enthusiastic and productive…. it might be worth every penny! 😀

joe-and-judy-planner

The next thing on my list is an old favourite, and I was so lucky to have it once already. I’m talking about Gucci’s perfume, Flora by Gucci. It doesn’t only have my name on it, the scent is actually perfect for me, too! I love it, because it’s special, ladylike, elegant and cool at the same time. I want to buy a bottle again for a really long time, but it is expensive so I’ve only been longing for it. I think, the time has come for me to actually buy it – no excuses, because I’ve found a way to order it for cheaper. 🙂

flora-by-gucci-perfume

I would also like to mention a book on my list, so that you can see that my mind is not always spinning around beaty stuff. This is a book I saw around christmas-time at the stores and it is from a Hungarian gastroblogger. The book contains the recipes for his favourite Hungarian dishes. I’m quite sure I would like this book, because it’s not about eating healthily, it’s simply Hungarian cuisine as we know it. I love our national dishes and I would love to be able to prepare them easily.

Furdos-Ze-cookbook

I saved the best one for the end. It is probably the most unlikely to happen to me, too. 😀 I would be over the moon if someone was kind enough to ake me to a winter break to the mountains, so that I can try snowboarding. For a couple of years now, I keep saying that I’m going on a snowboard trip next year, but it has never happened. Maybe it is my fate that someone else will take me or send me on this holiday… Oh, by the way, note that experiences are the best gifts, no matter who you are giving it to.

snowboard-mointains

At the end of my wishlist I would like to state that I didn’t write this to brag or beg for expensive things I want. I just wanted you to get a picture on what I like, and also, which things I can imagine as presents for anyone. To be clear, I would so happy if someone sent me a text message on this special day, or if someone baked a cake for me. Remember, my heart is easy to please. 🙂

So, do you have any ideas for birthday presents? Something that always works, maybe a lovely DIY, a recipe? Share you thoughts with me!

 Flora signature

 

 

2 thoughts on “Születésnapi kívánságlistám | Birthday wishlist

  1. A Zoevától én is bármit elfogadnék, alkalomtól függetlenül. 🙂 Gyönyörű a Cocoa Blend, mondjuk nekem a Naturally Yours színei szerintem jobban állnának, szóval nekem most ez a nagy vágyam. A Clinique krémet használtam nagyon-nagyon régen, szintén utazós szettben, de szerintem nem nagy szám, bár kétségtelen, hogy a márka presztízse, és az akkori bőrápolási tudatlanságom miatt túl sokat vártam tőle. Nekem a főleg koreai termékeken alapuló, rétegező rutin vált be.

    Like

  2. A Jo&Judy plannerek annyira gyönyörűek … én azt tervezem, hogy 2018-ra szépen be nevezek egy szépségre, vagy valami hasonlóra. 🙂 Egyébként nagyon jó kis kívánságlistát szedtél össze, a Zoeva paletták közül nekem is ez tetszik a legjobban. 🙂

    Like

Leave a Reply

