Home · Otthon

DIY Adventi koszorú

Üdvözlök mindenkit a blogon!

Ma egy nagyon aktuális bejegyzéssel készültem Nektek, nem mással mint az adventtel kapcsolatban. Holnap ugyanis advent első vasárnapját ünnepeljük, ami egyben azt is jelenti, hogy meggyújtjuk az első gyertyát a koszorún. Ezzel kezdetét veszi a négy héten át tartó karácsonyi készülődés, egy olyan időszak, amit én minden évben nagyon várok és szeretek. 🙂 Ennek megfelelően, elhoztam Nektek a saját DIY (csináld magad) adventi koszorúmat. Szerintem nagyon aranyos lett, remélem, Nektek is tetszeni fog.

adventi-koszorú-advent-wreath-1

adventi-koszorú-advent-wreath-3

A koszorúm „témájául” egy téli jelenetet választottam: szarvasok mászkálnak a havas erdőben. Szeretettem volna valami rendhagyót alkotni, ezért a felhasznált díszek között különlegesebb és hagyományosabb elemek egyaránt szerepelnek. Az elrendezés sem szimmetrikus, éppen ezért szerintem egy kicsit „mozgalmasabb” látvány tárul elénk, mint egy teljesen hagyományos koszorú esetében. Fő színként a fehéret és az aranyat választottam, ami által a havas táj köszön vissza egy kis csillogással. A fából készült elemek, a kis fenyőfa és a gombák a természetes anyagok hiányát hivatottak egy kicsit pótolni, mivel nem használtam örökzöld ágakat és terméseket.

adventi-koszorú-advent-wreath-2

 Én a következő alapanyagokat használtam:

  • koszorú alap, kis méretű (szalmából készült)
  • széles szalag az alap befedéséhez
  • az alapba szúrható gyertyatartó, 4 db
  • 4 db gyertya
  • havas fenyőfa dísz
  • fa rénszarvasok
  • piros gombácskák
  • fehér csillagok fakéregből
  • vékony szalag a masnik elkészítéséhez
  • ragasztópisztoly / pillanatragasztó

adventi-koszorú-advent-wreath-4

Ha Ti is szeretnétek koszorút készíteni, inspirációként mutatok pár képet a Pinterest-ről. Hogy végül mit alkottok, annak viszont csakis a Ti fantáziátok szabhat határt. 😉 Én mindenkit bíztatnék egy DIY-ra otthon, hiszen nem csak az elkészítés folyamata jó móka – amibe a családtagokat is be lehet vonni –, de az elkészült koszorú csodás dísze lesz majd otthonotoknak a karácsonyi időszak alatt.

Amire még szükségetek lehet:

  • örökzöld ágak a koszorú alap befedéséhez
  • erős drót az ágak rögzítéséhez
  • használhattok kétféle színű gyertyát: 3 db az egyik színből és 1 db a másikból
  • termések, szárított gyümölcsök (pl. narancskarika, csipkebogyó, fahéj rúd, toboz)
  • kis méretű karácsonyfa díszek, gömbök

Remélem, a Ti tetszéseteket is elnyeri az én kis adventi koszorúm, és el tudtok lesni belőle néhány ötletet, illetve inspirációként szolgál majd a Tiétek elkészítéséhez. Ha így van, kérlek osszátok meg velem a kreációitokat Instagramon vagy Facebookon, és használjátok a #classiqchristmas hashtaget! Kellemes karácsonyi készülődést és várakozást kívánok minden kedves Classiq olvasónak! 🙂

Flora signature

Leave a Reply

